Nausicaá – cel mai mare acvariu din Europa pe care trebuie să îl vezi!

Aşa începe să folosesc un singur cuvânt şi aş spune „minunat”, dar parcă e prea puțin pentru cel mai mare acvariu care se află la Boulogne sur mer, în Franța, nu departe de granița cu Belgia.

Am auzit de Nausicaá de la tine, cel care mā urmăreşti pe social media şi poate aici pe site. Aşa cum am mai spus, iau în calcul toate recomandările, pentru că îmi place să aflu direct de la oamenii locului despre experiență şi mai puțin de pe google. Iar pentru asta îți mulțumesc.

Weekend răcoros de început de martie cu fără prea multe posibilități de plimbări în aer liber? Atunci e vremea perfectă pentru o vizită la interior.

Am decis să avem un weekend complet ocupat aşa că am căutat o cazare în zonă şi am găsit pe booking apartamentul ăsta. Noi am fost patru adulți şi trei copii, iar apartamentul are trei dormitoare. Dacă intenționezi să îl iei pe acesta, să ai în vedere că al doilea pat dublu disponibil este format din două paturi alăturate.

Apartamentul este situat într-un complex fain, pe malul mării, la şase kilometri de Nausicaá. Am ajuns acolo vineri seara în jur de ora cinci. Am avut deci timp pentru o scurtă vizită a orăşelului. A doua zi am plecat la acvariu relaxați direct din zonă, cu micul dejun mâncat. Sunt magazine în zonă, Intermarche sau Carrefour Expres, deci nu e panică dacă ai uitat să iei ceva sau dacă vrei să serveşti seara un vin franțuzesc în living.

Am parcat în parcările speciale pentru Nausicaá şi am plătit 6,90 euro pentru aproximativ șapte ore. Găseşti detalii despre distanțe, locaţie şi parcare, aici. Nu ne-am luat bilete online, ci direct de la casă, iar pentru că am fost un grupuleț, am plătit 24 euro pentru un adult şi 18 euro pentru copii (3-12 ani). Poți gāsi toate informațiile despre preț, aici. La intrare am fost verificați de scanerele speciale pentru metale şi fizic în geantă şi rucsac pentru a nu avea arme albe, procedură la fel ca la multe atracții de acest gen.

Acvariul principal este practic un acvariu imens, care se poate vedea din mai multe puncte.

Printre punctele astea superbe, am văzut acvariile cu meduze, cu peşti mici şi colorați cu peşti mai mari şi proiecții diverse, cum ar fi asta cu rechinul care în față are o cuşcă. Poți face o poză reuşită.

Pe mine proiecțiile din punctul ăsta nu mă impresionează în mod deosebit, deci am mers mai departe şi am ajuns la minunăția de acvariu de unde se auzea atât de la noi cât şi de la ceilalți, „wow… wow”. E aşa o energie aparte când un grup de oameni se bucură în acelaşi timp.

Peştişorii ăştia făcut şi ei senzație, desigur.

„Wow” – ul nu s-a terminat, căci am ajuns „sub ocean”, unde mi-a plăcut la nebunie, fiind şi prima dată când văd un astfel de acvariu, deasupra mea.

Pe traseu sunt şi alte locuri în care te poți cuibări ca să vezi minunățiile astea.

Poți apoi să te bucuri de „interiorul” submarinelor, lucru care poate fi interesant pentru copii.

Şi si aşa am ajuns la the one and only cea mai mare bucată de acvariu, care e pur şi simplu uimitoare. Poți sta pe jos sau pe bănci ca să te priveşti, iar dacă te pregăteşti din timp poți să îți rezervi nişte ochelari speciali prin care să vezi holograme cu alte animale marine. Ai detalii despre asta, aici. Noi am ratat avantajul ăsta de această dată.

#domnulbucurie s-a bucurat, i-a plăcut mult. Noi ne-am bucurat şi mai mult când am văzut asta, desigur.

Dacă ai fost deja la Nausicaá, îmi poți lăsa un comentariu să ne spui cum ți s-a părut. Între timp, mă găsești pe Facebook aici, pe Instagram aici, pe Tik tok aici și pe Pinterest aici.Între timp, mă găsești pe Facebook aici, pe Instagram aici, pe Tik tok aici și pe Pinterest aici.Şi desigur te poți abona dacă vrei să fii la curent cu locurile în care merg.

După ce ne-am umplut mintea de frumusețile astea, am stabilit că era timpul pentru o pauză, aşa că am mers la unul dintre cele două restaurante. Am plătit pentru un burger cu cartofi, o porție de scoici cu cartofi (scoicile cam mici şi multe goale, dac[ m[ ]ntrebi pe mine) şi două cafele, 36,50 euro. Poți vedea meniurile pentru cele două locații, aici.

Am continuat vizita către leii de mare, atenție căci această locație este în aer liber deci, dacă ți-ai lăsat geaca la intrare s-ar putea ca aici să ai nevoie de ea, în funcție de perioada în care mergi. Te sfătuiesc (ca de fiecare dată când scriu), să arunci un ochi pe harta disponibilă direct pe site-ul lor. Astfel, poate nu vei rata tunelul leilor de mare, așa cum a, făcut-o noi. Acesta este înainte de zona exterioară. Uite aici drăgălșeniile de la exterior:

Vizita continuă către pinguini, apoi către un bazin tactil unde așa cum îi spune și numele, poți băga mâna. Tot în zona asta e un loc de joacă, dacă pruncii au nevoie de o pauză.

Finalul vizitei la cel mai mare acvariu din Europa ne-a găsit la crocodili care nu prea păreau vii, dar erau. 🙂

Chiar înainte de ieșire, există o cameră specială în care se proiectează atât pe pereți cât și pe tavan și podea, un filmuleț despre influența schimbărilor climatice asupra noastră, a tuturor. Recomandarea este pentru copiii peste opt ani, însă personal nu ni s-a părut ceva ce nu poate fi văzut și de cei mai mici.

Am ieșit de la Nausicaa, obosiți dar atât de fericiți că am avut ocazia să vedem încă ceva care merită povestit și recomandat. Dacă poți, te îndemn să mergi, fie că ai copii, fie că nu. Experiența va cu adevărat specială.

Weekend-ul nostru s-a încheiat a doua zi, duminică. Cu o plimbare pe plajă, cu aruncat de pietre în apă și adunat de scoici, cu vânt în păr și cu sunet de valuri în urechi.

Ai fost deja? Lasă-mi un comentariu şi spune-mi cum ți s-a părut. Te poți abona aici, dacă vrei să fii la curent cu locurile în care merg. Între timp, mă găsești pe Facebook aici, pe Instagram aici, pe Tik tok aici și pe Pinterest aici.

Toate bune, C

Un răspuns la “Nausicaá – cel mai mare acvariu din Europa pe care trebuie să îl vezi!”